2012-04-21

Idag har jag trottsat min tråkiga långa förkylning med att jag har kollar på ett visningshus i Mölnlycke där man även blev bjuden på korv med bröd, saft, kaffe och bulle.
Seden så tog jag en underbar promenad bland alla underbart fina vitsippor.
Hoppas verkligen att förkylningen försvinner snart så man kan börja träningen igen på allvar!
Har blivit bjuden på examens avslutning för alla nyblivna naprapater i Stockholm. det innebär att jag ska bära aftonklänning och ddå är det extra viktigt att känna sig trygg med sin kropp och med sin klädsel! Ska bli riktigt roligt måste jag säga :)!

Kommentarer <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu