Barn

Just nu känns det som att människor förökar sig som grodyngel :P!
Tycker det är nästan det är var dag som man läser eller hör att någon ska bli förälder/föräldrar :).
Jag är så glad för alla underbara människor runt om mig som startar sitt liv på deras sätt som tex. att skaffa barn och utöka familjen :).
Har fått reda på nu i veckan att min underbara vän Elin ska få en bebis i Augusti och att allt ser bra ut. Allt är som det ska vara! Så ser verkligen fram emot att få leka och busa med den lilla när den väl har ploppat ut och blivit lite större!
GRATTIS till er båda, Martin och Elin :)!
Nu är det även bara 9 veckor, om allt går som planerat, tills Jossan "loppan" kommer bli mamma och jag bli GUDMOR, om det också går som planerat!
Mycket mycket spännade! Hoppas jag och Jenny kommer komma överens då vi båda ska klä på oss gudmors rollen :)!
GRATTIS även till er, Josefine och Mikael :)!
Tänk vad barn kan göra mycket i livet. Dom kan vända ett så att ett liv som tidigare varit hemskt kan bli till ett liv som blir helt fantastiskt. Eller kanske ett liv som innan har varit bra men blir bättre. Ja, det kan bli på många sätt. Men hittills alla som finns runt mig som har fått eller ska få barn har bara visat en stor glädle och lycka!
Jag själv älskar barn och vill att alla barn i världen ska ha det bra.
Men jag själv kommer vänta ett tag till om det nu går som jag har tänkt.
Ser fram emot att få se allas glada sida :)!
Massa pussar och kramar till er alla <3!

Kommentarer <3
Postat av: augusti mamman! <3

Du ska få mysa och busa hur mkt du vill med vår knodd! Längtar osså!:)

2012-02-16 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu