Människor

Idag startade dagen perfekt!
Jag kände mig utvilad, taggad för mitt matte prov imorn och aa allt kändes bara helt perfekt tills man kommer utan för skolan och ser en äldre dam liggandes på marken, ledsen, hjälplös och skakig och människor som går bara förbi henne och några kollar på utan att göra någonting.
Man blir inget annat än frustrerad.
En av dom som bara tittade på hade som anledning till att dom inte hade ringt efter ambulans att "hade inte pengar på mobilen och att han inte kunde nummret"! Trodde det va det ända man nästen lärde sig i skolan och hemma men okej, tydligen inte :S!
Men i vilket fall hjälpte jag damen och ringde efter hjälp och då hon skulle in i ambulansen hade hon ett leende på läpparna och tackade så mycket för hjälpen:)!
Kändes bra i hela kroppen efteråt då man skulle fortsätta sen färd hemåt. Sen har dagen bara fortsatt att vara lugn, med matte boken i högsta hugg. Sen åkte jag en kort sväng till Josefin och Andreas då dom skulle göra en god middag med det va lite dimmit och hade en liten bränd lukt men det gick över :).
Nu blir det att läsa igenom det sista inför slutprovet i matte imorn och sen ladda batterierna med sömn och hoppas på att det blir en bra dag imorn med :)!
Massa Kramar <3

Kommentarer <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu