Min historia och mitt första inlägg!

Äntligen har man skaffat en blogg efter många års tänkande!
Tack syrran för all hjälp!
Tack även Sara för den sista knuffen med din inspirerade träningsblogg!
Anledningen till att jag skaffar en blogg är för att jag har haft många motgångar i mitt liv med både träning, som har varit min stora glädje och frihet här i livet pga. min svåra dyslexi, och sen tyvärr mycket motgångar inom familj och vänner. Detta ska nu vara min motivation till att försöka komma på fötter igen.
För ca 6 år sedan fick jag en svår knäskada under en fotbollsträning. Den dagen gick mycket snett.
Efter olika kontroller på sjukhuset visade det sig att min knäskål hade hoppat ur led och det gjorde att ledband, korsband och musklerna blev väldigt uttöjda.
Efter ett års rehabträning fick jag beskedet att jag aldrig kommer bli tillräckligt bra igen för att kunna fortsätta spela. Jag hade då spelat fotboll i 10 år.
Nu har jag gått på sjukgymnastik av och till i 5 år och inget har hänt. Varken med operationer eller nån förbättring via träning.
Under denna svåra tiden har jag även förlorat min bästa vän, min morfar. Den dagen förändrade mitt liv helt och hållet. Jag blev en helt annan människa.
Än idag har jag svårt att förstå att detta har hänt. Det har nu gått 5 år utan honom.
Tyvärr är inte morfar den ända jag har mist i mitt liv utan även 6 st av mina underbara vänner i olika händelser som tex. cancer och trafikolyckor.
Nu idag börjar jag se ljuset i denna otroligt långa tunnel. Men jag har fortfarande en lång väg att gå.
Jag kommer uppdatera bloggen varje gång nått nytt händer så vänta er mycket läsning :)!

Kommentarer <3
Postat av: Hilda

Ser fram emot det!

Varsågod.

/Syrran.

2012-02-15 @ 22:12:07
URL: http://hildapersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu