Träningsdag

Idag har jag äntligen kunnat träna efter många förkylningsdagar med astma problem på toppen av detta.
Kroppen kändes återhämtad och i form :)!
Ett riktigt skönt tränings pass måste jag säga!
Jag startade med en 15 min uppvärmning på bandet. Jag fortsatte sedan med benträning (vilket är ett måste vid varje tränings tillfälle) sedan avslutade jag med lite rygg.
För er som inte vet detta så fick jag ett skötbord rakt på ryggen under ett arbetspass på barnsjukhuset (för ca. 1 år sedan) och efter många tester och röntgenbilder så visade det sig att det hade blivit en spricka i revbenet och en muskelskada.
Hoppas verkligen att ryggen kan bli bra snart så man slipper ha ont och att man kan röra sig lite mer :)!
Men nu blir det att njuta av en banan och en varm kopp te i sängen och kolla på film!
Det är man värd efter ett hårt träningspass :)
Kram på er alla!

Kommentarer <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu