En underbar stockholmsresa!

Nu va det ett tag sen som jag skrev så nu är det dags igen . Ska bli bättre på detta!
Den senaste veckan har det tyvärr blivit lite dåligt med träning men det ska bli ändring på detta NU!
I fredags åkte jag till Stockholm. Det va verkligen så skönt att komma ifrån det vanliga lite.
Under min tid i huvudstaden har jag varit med fantastiska människor som får mig att må så bra. Jag har även fantastiska människor hemma i gbg som också får mig att må bra. Men ibland är det skönt att kunna lämna det vanliga för att träffa folk i en annan miljö.
Stockholm har haft mycket att erbjuda :)! Jag har träffat mina underbara Sara och Thobias! Är så glad över att ni finns i mitt liv! Sen har Jag och Sara kommit fram till att vi är en kopia av vadandra. I vissa stunder då man tänker på det så är det lite läskigt men samtidigt väldigt roligt :)!
Vi har haft långa fika stunder på 3 ½ timma med massa gott i magen och mycket prat och rådgivning. Vi har lagat fantastiska maträtter som har varit en fröjd för smaklökarna, om man nu ska imponera lite :p.
Man har även hunnit med att kolla på innebanymatch i Solna. Det va AIK-Helsingborg. Dock en rätt tråkig match då det inte hände så mycket och AIK utklassade Helsingdorgarna. Skämdes nästan för att vara halv skåning :P. Men Sara och Jag satt och diskuterade annat istället, så det blev ju bra, men tobbe verkade vara inne i matchen i alla fall :). Men på väg till matchen hittade vi en enorm isbacke och en perfekt pulkabacke. Dock provade vi den inte men det blir någon annan gång!
Jag har även fått behandling av min skadade rygg. Det är bra ibland att man har kontakter ;). Tro mig det gjorde enormt ont. Tårarna föll men det va väldigt skönt efteråt.
Så nu är jag hemma igen med nya krafter och ny energi till att hitta på massa saker som får mig att må bra och får andra i min närhet att må bra.
Ser verkligen fram emot nästa Stockholm resa!
Kram på er alla <3!

Kommentarer <3
Postat av: Sara

Hoppas vi kan ta en helg i Värmland också någon gång! ;)

2012-03-04 @ 12:05:41
URL: http://sarariolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu