Min plats

En person sa till mig en gång: "Der spelar ingen roll var man än är, så ska man finna sig en plats där man kan tänka och njuta ifred. Den dagen man väljer att ta med sig någon till denna plats ska det vara en speciel person"!
Jag förstog inte varför man skulle det men idag gör jag verkligen det. Jag har idag två olika platser där jag går till den ena när jag känner att jag behöver njuta och få energi och den ända där jag kan glödjas och tänka.
Nu dom sista dagarna har jag haft väldigt många tankar och funderingar om framtiden.
Ska man plugga? Vad ska man i så fall plugga? Vart ska man plugga? Ska man jobba? Vart ska man jobba i så fall?
Ja, frågorna är många. Jag önska bara man hade svar på alla också.
Idag har varit en sådan dag då man har fått användning av sin plats. Att man har fått sitta och tänkt i lugn och ro.
Tog mig frihet att ta lite underbara bilder från platsen :)!
Utsikt mot liseberg
Utsikt över Hisingen och läppstiftet
Utsikt över Majorna och Älvsborgsbron
Kommer lägga upp bilder även på min andra ställe som jag brukar gå till någon annan gång..
"Hur du än är, ser ut och tänker/tycker så är du värdefull"
Kram på er <3

Kommentarer <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu